Contractures rebels - Clinica Salvans

Contractures rebels

Una contractura es forma quan els teixits que normalment s’estiren (elàstics) són substituits per teixits que no s’estiren (inelàstics) d’aspecte fibrós. Aquest teixit dificulta l’estirament de l’àrea i impedeix el moviment normal. Les contractures es presenten principalment a la pell, els teixits subjacents, als músculs, els tendons i els lligaments que rodegen les articulacions. Afecten el normal moviment d’una determinada part del cos i poden produir dolor.

La funció de la contractura és immobilitzar l'articulació si està lesionada, i així evitar el dolor articular.

Per prevenir les contractures es recomana fer exercici regularment. El tractament habitual de les contractures és l'aplicació de calor local seguit d'estiraments. En cas de no control del dolor  cal tractar la lesió que ocasiona la contractura.

Amb les noves tècniques de medicina regenerativa i l'ús de l'ecografia es realitzen tractaments molt poc invasius, molt precisos amb resultats altament satisfactoris.

La medicina regenerativa ja està aquí, truca’ns!

Sol·licita avui la teva cita a la nostra clínica especialitzada en dolor muscular, articular i medicina regenerativa. Viu sense dolor, viu la vida que vols!

La medicina regenerativa ja està aquí, truca’ns!